آموزش ارز دیجیتال در اصفهان

دوره‌های آنلاین مناسب همه ما نیستند! خیلی از ما نمی‌توانیم با کلاس‌های آنلاین ارتباط بگیریم و دوست داریم تا جای ممکن به صورت حضوری با افراد مختلف تعامل داشته باشیم. دوره‌های حضوری آموزش ترید که توسط فکت کوینز برگزار می‌شوند، برای چنین افرادی و با هدف افزایش تعامل بین دانشجو و استاد طراحی شده‌اند. در دوره حضوری آموزش ترید از ابتدایی‌ترین مباحث بازار ارز دیجیتال تا پیشرفته‌ترین مفاهیم را یاد خواهید گرفت.

مورد دیگری که کلاس‌های حضوری فکت کوینز را از دیگر کلاس‌ها متمایز می‌کند، حداکثر ظرفیت کلاس‌ها است. در هر کلاس آموزشی، تنها سه دانشجو وجود خواهند تا میزان تعامل بین دانشجویان و اساتید به حداکثر برسد. البته ممکن است بخواهید به صورت خصوصی آموزش ببینید که در این صورت تمام وقت و توجه استاد متخصص، به شما اختصاص خواهد یافت.

مطالب و سرفصل‌های دوره‌های آموزشی فکت کوینز (مجازی – حضوری) به صورت دائمی بررسی و بروزرسانی می‌شوند. در نتیجه نگرانی از بابت عقب افتادن از آموزش‌ها و ترندهای جدید بازار نخواهید داشت.

چرا دوره‌های حضوری آموزش ترید؟

آماده‌اید چند قدم از آموزش معمول مفاهیم تئوری در کلاس‌های آموزشی فاصله بگیرید؟ دوره حضوری آموزش ترید در فکت کوینز جایی است که تئوری با تجربه عملی ادغام می‌شود. با این همه شاید بپرسید چه چیزی شما را نسبت به دوره‌های دیگری که همین ادعا را دارند متمایز می‌کند.

اساتید با تجربه

اگر سری به پلتفرم‌هایی مثل لینکدین یا اینستاگرام بزنید و عبارت متخصص بلاکچین یا تریدر را جستجو کنید، متوجه می‌شوید افراد زیادی ادعا می‌کنند متخصص بازار هستند! اینجا، اساتید چنین ادعایی ندارند… بلکه به شما نشان می‌دهند بازار فراتر از چیزی است که در مفاهیم تئوری می‌خوانید. اساتید دوره‌های آموزشی فکت کوینز سالها است که به صورت عملی در بازار فعالیت می‌کنند.

با تمرین یاد بگیرید

اگر روزی 8 ساعت هم ویدیوهای آموزشی تماشا کنید اما تمرین نداشته باشید، نمی‌توانید از بازار انتظار سود داشته باشید. در دوره‌های حضوری آموزش ترید، دائما تمرین خواهید کرد تا بتوانید در بازار واقعی فعالیت کنید. البته دوره‌های آنلاین رمزارزی نیز با پشتیبانی و مشاوره مداوم، تا انجام همه تمرین‌ها همراهی و پیگیری خواهید داشت.

شخصی سازی آموزش

یکی از مزایای کلاس‌های حضوری آموزش ترید، امکان شخصی سازی این کلاس‌ها برای شرکت کنندگان است. فرض کنیم با برخی مفاهیم بازار آشنایی دارید و چند بازی هم ترید کرده‌اید! در چنین حالتی می‌توانید با استاد صحبت کنید و این مفاهیم را به صورت خلاصه بررسی کنید تا برای دیگر مفاهیم وقت بیشتری داشته باشید.

برنامه جامع

قرار نیست بعد از گذراندن دوره‌های آموزش حضوری ما به کلاس دیگری نیاز داشته باشید! البته که همیشه به مطالعه و تلاش نیاز خواهید داشت اما دیگر به سراغ کلاس‌ها و دوره‌های مختلف نخواهید رفت.

با دیگر دانشجویان آشنا شوید

همایش‌ها و وبینارهای ما به شما کمک می‌کند با دیگر دانشجویان و فعالان این حوزه آشنا شوید. این مسئله شاید آنقدر مهم به نظر نرسد اما باور کنید که انتقال دانش، تجربه و اطلاعات جدید در گروه‌های این چنینی بسیار راحت‌تر است.

نتیجه واقعی

با پایان دوره آموزش ترید فکت کوینز، یک تریدر تازه‌کار اما با تجربه خواهید بود! خیلی اوقات افراد بعد از گذراندن دوره‌های مختلف هنوز هم قادر به انجام معامله نیستند. اینجا از این خبرها نیست… بعد از این دوره می‌توانید به راحتی فعالیت خود در بازار رمز ارزها را شروع کنید.

پیش به سوی دنیای غیرمتمرکز!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان