spot_img
spot_img

استخراج

Notcoin تلگرام

Notcoin تلگرام چیست؟ بازی رمزنگاری جدید تلگرام

0
اگر با دنیای ارز‌های دیجیتال سر و کار داشته باشید، بدون شک نام «Notcoin تلگرام» به گوش یا چشمتان خورده است! دلیل این همه...
پروتکل استراتوم 1

مقایسه پروتکل استراتوم 1 و 2

0
در مطالب قبلی در مورد پروتکل های استخراج از جمله استراتوم 1 و 2 صحبت شد. در این مقاله به مقایسه پروتکل استراتوم 1...

پروتکل استراتوم 2 (Stratum V2)

1
برای کسب درآمد بیشتر از ماینینگ ، بیشتر استخراج کنندگان بیت کوین، امروزه از استخرهای استخراج در مقایسه با استخراج انفرادی استفاده می کنند.....
سخت افزارهای ماینر

معرفی بهترین سخت‌افزارهای ماینر بیت کوین

0
چگونه می‌توانید دستگاه ماینر بیت کوین را راه اندازی و شروع به تولید پول‌های دیجیتال کنید؟ برای اینکه بفهمیم چگونه استخراج کنیم، اولین قدم انتخاب سخت افزار مناسب این کار است. در اینجا دو نکته حائز اهمیت می‌باشد: 1. هش ریت یا نرخ هش 2. سختی شبکه
حداکثر مقدار قابل استخراج

حداکثر مقدار قابل استخراج (MEV)  چیست؟

0
مقدار ارز دیجیتالی که ماینرها می‌توانند از تغییر توالی تراکنش‌ها در داخل بلاک‌هایی که تولید می‌کنند به دست آورند، به عنوان حداکثر مقدار قابل استخراج (MEV) شناخته می‌شود. در این مقاله بیشتر با این مفهوم آشنا می‌شویم.
استخراج هلیوم

آموزش کامل استخراج هلیوم (Helium)؛ هرآنچه که باید بدانید!

0
با روش‌های استخراج هلیوم آشنایی دارید؟ قصد دارید از این راه کسب درآمد کنید؟ این مقاله مخصوص شما نوشته شده است.
استخراج در خانه

استخراج در خانه؛ جذاب‌ترین رمز ارزها برای استخراج با کامپیوتر شخصی

1
تا به حال به استخراج در خانه آن هم با استفاده از کامپیوتر شخصی خود فکر کرده‌اید؟! اگر بله، این مقاله را تا انتها دنبال کنید...
آموزش Whattomine

آموزش کامل استفاده از وب‌سایت راهنمای استخراج Whattomine.com

0
اگر ماینر هستید یا قصد دارید به سمت استخراج ارز دیجیتال بروید باید وب‌سایت وات‌توماین (Whattomine) را بشناسید. این وب سایت یک راهنمای کامل برای استخراج فراهم کرده است. در این مقاله آموزش کامل کار با این وب‌سایت را بخوانید.
هش ریت چیست

هش ریت (Hash Rate) یا نرخ هش چیست؟

0
شاخص هش ریت (Hash Rate) قدرت محاسباتی شبکه ارز دیجیتالی را اندازه‌گیری می‌کند که بر اساس الگوریتم اجماع اثبات کار ساخته شده است. با این شاخص مهم آشنا شوید.
الگوریتم Ethash

الگوریتم Ethash چیست؟

0
الگوریتم Ethash برای فرایند استخراج طراحی شده و مسیر کار را با سرعتی مناسب و امنیتی مطلوب پیش می‌برد. یکی از مبسوط‌ترین الگوریتم‌های ماینینگ یا همان استخراج الگوریتم Ethash است. این الگوریتم مخصوص استخراج اتریوم است. امنیت و عملکرد این روش بسیار بالا است اما شیوه عملکرد آن چیست و چطور کار می‌کند؟ آینده این روش چیست و چه چشم‌اندازی دارد؟ در این مقاله از فکت کوینز درباره‌اش بیشتر خواهید خواند.
بهترین دستگاه استخراج بیت کوین

بهترین ماینر بیت کوین : 10 دستگاه برتر در سال 2022

0
در این مقاله قصد داریم 10 مورد از بهترین ماینر بیت کوین را بررسی کنیم تا پس از مطالعه بتوانید بهترین گزینه را باتوجه‌به شرایط خود انتخاب کنید. علاوه بر بیت کوین، این دستگاه‌ها برای استخراج سایر کریپتوکارنسی‌ها نیز مناسب‌اند که برای هر یک باید شرایطی را برآورده کنید. پس برای آشنایی با این دستگاه‌ها، با این مقالۀ فکت کوینز همراه باشید.
استخراج لایت کوین

مدت زمان استخراج لایت کوین (Litecoin Mining) چقدر است؟

0
لایت کوین (LTC) که کارمند سابق گوگل به نام چارلی لی (Charlie Lee) ایجادش کرده است، در سال 2011 و به‌عنوان یک جایگزینی برای بیت‌کوین عرضه شده و از آن زمان به بعد محبوبیت زیادی به دست آورده است و کاربران بسیاری هم آن را استخراج می‌کنند. امروزه ماینرهای کریپتو زیادی در حال استخراج آن هستند و برای بسیاری از کاربران این سؤال پیش آمده است که استخراج لایت کوین چقدر طول می‌کشد. در این مقالۀ فکت کوینز این موضوع را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.
استخراج بیت کوین

آموزش استخراج بیت کوین (Bitcoin Mining)

0
در چند سال گذشته، محبوبیت دنیای ارزهای دیجیتال و اکوسیستم آن به شدت افزایش پیدا کرده است. در این بین، می‌توانید نام بیت کوین را در هر کجا بشنوید. یکی از مهمترین سوالاتی که ذهن کاربران را به خود مشغول می‌کند، چگونگی استخراج بیت کوین است. در این مقاله قصد داریم به آموزش استخراج بیت کوین بپردازیم. با فکت کوینز همراه باشید.
خدمات رومینگ هلیوم

خدمات رومینگ هلیوم، فرصت های جدیدی برای شرکا

0
خدمات رومینگ هلیوم (Helium Roaming Services) امکان استفاده از پوشش همه جانبه هلیوم را برای ارائه دهندگان شبکه عمومی و خصوصی LoRaWAN در سراسر جهان به وجود می آورد. به علاوه هم ارائه دهندگان و هم مشتریان می توانند به بازارهای جهانی دسترسی یابند. هلیوم یک شبکه اینترنت همتا به همتا و بی سیم است که هدف اصلی آن گسترش اینترنت اشیا در زیرساخت های موجود است. با فکت کوینز همراه باشید.
GPU

استخراج مونرو (XMR) به کمک GPU دستگاه iMac

0
استخراج کریپتو شامل استفاده از یک واحد پردازشگر گرافیکی قدرتمند یا همان GPU برای حل مسائل پیچیده ریاضی است. از GPU برای تأیید تراکنش‌های الکترونیکی روی یک بلاک چین و دریافت ارزهای دیجیتال به عنوان پاداش استفاده میشود. استخراج ارز دیجیتال زمانی به بهترین وجه ممکن انجام می‌شود که از دستگاه مناسب آن مانند یک ASIC که یک قطعه سخت افزاری است و مخصوص استخراج کریپتو طراحی شده، استفاده شود. انتخاب بعدی می‌تواند یک GPU مناسب بوده و در نهایت یک CPU با داشتن حداقل مشخصات نیز می‌تواند گزینه دیگری باشد. ASIC برق بسیار زیادی را مصرف می‌کند و قطعات آن نیز گران است. در سال 2022، هر ماینر ASIC حدود 12 تا 17 هزار دلار قیمت دارد. بنابراین باید به دنبال به صرفه‌ترین راه باشیم. در این مقاله از فکت کوینز قصد داریم تا به بررسی یکی از این راه‌ها بپردازیم.
کارت گرافیک استخراج

بهترین کارت گرافیک های ماینینگ 2021: بهترین پردازنده گرافیکی بیت کوین و اتریوم

0
شناخت بهترین کارت گرافیک های ماینینگ 2021، به منظور تجربه سودآورترین فرایند استخراج، کاملا نیاز است. برای آن که بتوانید بهترین سودآوری از استخراج ارزهای دیجیتال چون بیت کوین و اتریوم را داشته باشید، لازم است که پیش از آن سیستم کامپیوتری خود را به خوبی تجهیز کنید. در غیر این صورت  میان مصرف برق و هزینه‌های جانبی با سودآوری استخراج، تناسبی وجود نخواهد داشت. یکی از پردازنده‌های شگفت انگیز و عالی برای این منظور RTX 3080 است، اما کارت‌های مناسب دیگری نیز برای این منظور وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
استخراج هلیوم

استخراج هلیوم و روش‌های افزایش بهره‌وری

0
محبوبیت توکن‌های هلیوم (HNT) در حال افزایش بوده و مهم‌ترین دلیل آن؛ نرخ سودآوری بالای این ماینرها است. فارغ از این که محل زندگی شما کجا باشد، می‌توانید تعداد قابل توجهی توکن HNT استخراج کنید.  برای داشتن اطلاعات بیشتر در خصوص استخراج هلیوم در ادامه با فکت کوینز همراه باشید. اگر در استخراج هلیوم تازه کار هستید یا مدتی از فعالیت شما در یک پلت فرم هات اسپات می‌گذرد، به هر ترتیب این مقاله برایتان مفید خواهد بود تا بتوانید حداکثر بهره‌برداری از استخراج هلیوم را ببرید.
ماینر هلیوم

معرفی برترین ماینر هات اسپات هلیوم (HNT) 2021

0
یکی از چالش‌های اصلی استخراج ارزهای دیجیتال در چند سال اخیر، موضوع مصرف برق بالا بوده است که باعث شده در بسیاری مواقع استخراج به کلی صرفه نداشته باشد. به ویژه در فرمت استخراج خانگی، این چالش به مراتب پررنگ‌تر بوده است. دستگاه ماینر هات اسپات هلیوم یا همان HNT با شرایط راه‌اندازی ساده و بدون تولید صدا و گرمای زیاد، به عنوان یک  جایگزین عالی مطرح شده است. این دستگاه مصرف برق بسیار کمتری در مقایسه با دیگر ماینرها داشته و برای افرادی که مایل به کسب درآمد خانگی از این طریق هستند، فوق العاده به نظر می‌رسد.
استیک در صرافی کوینکس

آموزش استیک در صرافی کوینکس و کسب درآمد از آن

0
چندی پیش سوالی با عنوان «به نظر شما مطلوب ترین راه برای دستیابی به آزادی ثروت چیست؟» در وب سایت Quora منتشر و همه گیر شد. در زیر آن پست که حاوی سوال مذکور بود، تجربه شخصی یک نفر بیشترین تعداد لایک را به خود اختصاص داد؛ آن تجربه چه بود؟ بله. درست حدس زدید. استیک ماینیگ! در این مقاله از مجموعه مقالات فکت کوینز به بررسی مفهوم استیک ماینینگ و تفاوت آن با استخراج کلاسیک و سپس بررسی مراحل استیک در کوینکس می پردازیم.
استخراج ارز دیجیتال هلیوم (Helium)؛ جزئیات، میزان درآمد، تجهیزان لازم و ...

استخراج ارز دیجیتال هلیوم (Helium)؛ جزئیات، میزان درآمد، تجهیزات لازم و …

24
ارز دیجیتال هلیوم (Helium) که توکن آن اختصاراً با نماد HNT نمایش داده می‌شود، شبکه‌ای غیرمتمرکز بر پایه فناوری بلاک چین است که فعالیت‌های خود را از سال ۲۰۱۹ و باهدف فراهم ساختن زیرساختی برای اینترنت اشیا (loT) در آینده آغاز کرده است. همچنین شبکه اصلی این ارز دیجیتال به کلیه دستگاه‌های وایرلس امکان برقراری ارتباط و ارسال داده‌ها از طریق نودها یا گره‌های خود را می‌دهد. در حقیقت گره‌های این شبکه ترکیبی از دروازه‌های بی‌سیم (Wireless gateway) و دستگاه‌های استخراج بلاک چین هستند که اصطلاحاً به آن‌ها هات اسپات گفته می‌شود. از طرفی نحوه کارکرد این شبکه به این شکل است که هر کاربر با اجرای گره‌های این شبکه، توکن HNT را به‌عنوان پاداش از شبکه رمز ارز هلیوم دریافت می‌کند. ازاین‌رو در این مطلب از فکت کوینز قصد داریم تا فرایند استخراج ارز دیجیتال هلیوم را به‌طور کلی بررسی کرده و تمامی جوانب آن را نیز مورد ارزیابی قرار دهیم.
محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان